Strona 1 z 1

Prezent, a gwarancja

: 13 sty 2011, 21:02
autor: Bartonek
Witam,

W październiku otrzymałem prezent w postaci komputera Dell Latitude E4310. Laptop był zamawiany wewnątrz firmy. Service tag: B88QRM1. Jak widać, komputer jest na gwarancji i to jeszcze 3 lata.

Pytanie: co muszę zrobić gdybym chciał oddać komputer na gwarancję? Muszę ją jakoś przenieść na siebie?

Czy nie potrzebuję jakiegoś dowodu zakupu (wystarczy sam laptop i pudełko?)?

Re: Prezent, a gwarancja

: 14 sty 2011, 13:25
autor: DELLMania
Żeby przenieść gwarancję na siebie musisz mieć dowód zakupu. Jeśli sprzęt zakupiła firma to w systemie Dell powinien być wpis kto jest właścicielem sprzętu. Jeśli zgłaszasz usterkę to zawsze możesz podać nip i nazwę firmy która sprzęt zakupiła. Wtedy serwis przyjedzie i jak dotąd nie zdarzyło nam się aby o cokolwiek pytali - z fakturą zakupu włącznie.