Strona 1 z 1

Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

: 16 lut 2017, 18:06
autor: Portal
Witam
Co to jest za rodzaj gwarancji, - Onsite Service After Remote Diagnosis - wystepuje ona w Latitude E7470 ? czym sie ona rozni w praktyce od gwarancji NBD ?

Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

: 19 lut 2017, 09:05
autor: AMSO
http://www.dell.com/learn/us/en/vn/lega ... 011_us.pdf
tu masz wszystko. Dużych różnic nie ma.

Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

: 19 lut 2017, 10:41
autor: Portal
pisałem do DELL polska - po podaniu service taga odpisali ze to Next Business Day Onsite w wersji 3 letniej, czyli międzynarodowa gwarancja domowa z opcja prosuport. (nie zauważyłem na stronie dell-a drugiej pozycji ze tez jest "prosuport")
dziękuję za pomoc.