Strona 1 z 1

Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja

: 06 gru 2014, 18:48
autor: mini21
Witam serdecznie.

Na wstępie chciałem się przywtiać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

A teraz do sedna...
Na portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych pojawiło się ostatnio trochę tabletów (Dell Venue 8 Pro), które był prezentem od firm szkoleniowych.

Sęk w tym, że "obdarowani" nie otrzymali wraz z urządzeniem dokumentu gwarancyjnego i zastanawiam się jak to wygląda, gdyby coś się stało?

Mam propozycję odkupienia takiego tabletu po dość okazyjnej cenie, jednak boję się, że coś może być nie tak i później będę miał problemy z gwarancją.
Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i jak to wygląda od strony technicznej?

Gwarancja na zasadach CAR.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Warto czy nie warto pchać się w taką okazję, jeśli cena jest niższa o 25% za praktycznie nowe urządzenie?

Re: Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja

: 18 lut 2015, 12:02
autor: MarekatDell
Cześć mini21.
Każde urządzenie posiada numer Serwis Tag. Za pomocą tego numeru można na naszej stronie internetowej (http://dell.to/1vVJ1Ct) sprawdzić stan i rodzaj gwarancji.
W przypadku zgłaszania usterki gwarancyjnej w przyszłości, może być również wymagany dowód zakupu tabletu.