Gwarancja a wymiana podzespołów

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
sa
sancho1989
Posty: 3
Rejestracja: 03 gru 2014, 22:09

Gwarancja a wymiana podzespołów

Postautor: sancho1989 » 03 gru 2014, 22:18

Witam. Mam pytanie odnośnie gwarancji NBD, mianowicie chciałbym dokonać zmiany dysku hdd na ssd i dołożyć 2kosci ram co wiąże się z demontażem klawiatury. Czy mogę na własna rękę dokonać takich zmian jak obowiązuje gwarancja NBD oczywiście nie tracąc jej? Mowa jest o Dell m4800 i m6800
pozdrawiam


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Gwarancja a wymiana podzespołów

Postautor: MarekatDell » 05 gru 2014, 11:16

Witaj. Wymieniając dysk i dokładając RAM nie utracisz gwarancji w tym modelu.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Dr
Drathir
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2018, 14:39

Re: Gwarancja a wymiana podzespołów

Postautor: Drathir » 28 wrz 2018, 14:53

Hej, podłączę się pod temat, jako że widzę, iż jest masa podobnych bez odpowiedzi i chciałbym mieć pewność. Zainstalowałem nowy dysk do dell 7567 - aby się dostać do wnętrza odkręciłem jedną śrubę. Dodatkowo wymieniłem baterię (5śrub oraz wypięcie złącza) - poprzednia bateria "spuchła". Tutaj miałbym 2 pytania

1. Czy utracę gwarancję ze względu na otworzenie laptopa i wymianę/dołożenie wspomnianych komponentów?
2. czy spuchnięta bateria podlega gwarancji (laptop ma ok 16 miesięcy)?
3. Czy utracę gwarancje ze względu na wyłamanie 1 zatrzasku od pokrywy (nie chcę aby ją ewentualnie wymieniali jak oddam na gwarancję, może taka zostać)?

będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi.


Cz
Czapla
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2019, 15:11

Re: Gwarancja a wymiana podzespołów

Postautor: Czapla » 27 mar 2019, 15:17

Wydaje mi się, że kiedy samemu się coś majstruje przy sprzęcie, to gwarancję się traci :/


Czym byłaby impreza bez muzyki? Niczym. Dlatego oferujemy szeroką gamę dobrej jakości głośników w niskich cenach! Zobacz sam - https://www.salonydenon.pl/pl/MM/Produk ... KI/ZESTAWY

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika