Strona 1 z 1

Dell i gwarancja

: 04 maja 2010, 21:15
autor: Bols
Dzisiaj byłem kupić z dziewczyną dla niej laptopa. Pomijam fakt że Pan sprzedawca nie dokońca był rozeznany w temacie nie wiedział jakie obudowy są montowane do kupowanego modelu, jakie płyty dodawane itd. ale nie o to chodzi.
Mianowicie w całym "zamieszaniu" palnął coś że by gwarancja była aktualna trzeba zarejestrować się na stronie della. I tu pojawia się moje pytanie: Prawda? Czy fałsz?

Ps. ile płyt powinno być wraz z laptopem?

Re: Dell i gwarancja

: 05 maja 2010, 13:07
autor: DELLMania
Dell wystawia gwarancję imienną na użytkowników. Jeśli się kupuje u pośredników - dealerów Dell - należy dokonać transferu gwarancji - przeniesienia własności na użytkownika indywidualnego. Jeśli się tego nie zrobi serwis Dell może odmówić usługi serwisowej.

Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:

http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen

Przeniesienie własności - w języku angielskim:

http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1

To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.