Strona 1 z 1

FATALNY SERWIS

: 16 gru 2012, 15:09
autor: kaczgin
Mam jaknajgorsze doświadczenia z serwisem DELL-a. W ramach gwarancji wymieniano mi w laptopie płytę główną, a za jakiś czas twardy dysk. Raz oddano mi laptop bez dźwięku, kolejny raz z nieorginalnym oprogramowaniem, a ostatnio bez bluetooth-a. Trudno jest znaleźć na ich stronie adres mailowy. Założyłem konto żeby do nich napisać, ale na maile nie odpowiadają. Telefonicznie udzielają porad tyle madrych, co nieskutecznych. Już nigdy DELLA!!!!!!!

Re: FATALNY SERWIS

: 18 gru 2012, 21:14
autor: niebieskikaloryfer
OK, dzięki za wylanie swoich żali. Ja natomiast nie miałem nigdy, żadnych problemów z serwisem Dell'a. A jeżeli chodzi o oprogramowanie to serwis zajmuje się serwisowaniem sprzętu a nie oprogramowania - o soft musisz zadbać sam. E-mail'a na stronie nie mają podanego, zgłoszenie wysyłasz przez formularz.

Re: FATALNY SERWIS

: 04 lut 2013, 16:00
autor: zbir61
Mam podobne zdanie o pomocy technicznej Dell. Wszystko wygląda pięknie przy zakupie - przejadą odbiorą , naprawią i odwiozą. Tylko jak przychodzi do realizacji zapowiedzi to wychodzi szydło z worka. Kurier nie ma zlecenia, w call center mają awarię bazy danych i nie mogą podać nr zlecenia.Człowiek czeka bo może jednak ktoś kiedyś odbierze wadliwy sprzęt. Ale kto i kiedy to już jest tajemnica. Najważniejsze że kupiłeś człowieku sprzęt słupki sprzedaży idą w górę a ty skoro byłeś naiwny męcz się ze swoim problemem.

Re: FATALNY SERWIS

: 21 wrz 2014, 08:24
autor: kaczgin
Nie miałeś problemów bo sądząc po wpisie właśnie w Dellu pracujesz. Uważam że skoro oddaję sprzęt do naprawy z oprogramowaniem powinien mi być zwrócony także z oprogramowaniem i to LEGALNYM!!! Ciekaw jestem co byś powiedział gdybyś miał auto z komputerem i oddał je do naprawy, a odebrał z wyczyszczonymi danymi z komputera? Byłoby to w porządku?