Strona 1 z 1

Nierozpoznany numer seryjny

: 03 lut 2012, 09:01
autor: Mike83
Próbuję skontaktować się z serwisem Della przy czym muszę wpisać numer seryjny. Wpisując swój otrzymuję komunikat że numer seryjny jest nieprawidłowy.
Podobnie jest przy rejestracji produktu - ten sam komunikat.

S/N wpisuję ten sam który widnieje na odwrocie laptopa oraz na pudełku. Nie wiem dlaczego więc www Della go odrzuca.
Spotkaliście się z czymś podobnym?

Re: Nierozpoznany numer seryjny

: 24 lut 2012, 11:46
autor: damkol
Miałem kiedyś taki problem z D620. Aby przedłużyć gwarancję NBD musiałem podać S/N i ServiceTag - obu
Dell nie rozpoznawał. Musiałem skontaktować się telefonicznie z serwisem i podać oryginalny numer zamówienia
tego egzemplarza w Dellu. Jeśli sprzęt nie był zamawiany bezpośrednio w Dellu to należy zapytać sprzedawcy.
Autoryzowany sprzedawca nie może odmówić wydania takiego numeru - jeśli to zrobi należy o tym poinformować Della.

Re: Nierozpoznany numer seryjny

: 28 lut 2012, 14:09
autor: Mike83
Dzieki za informacje. Sprobuje skontaktowac sie z sklepem gdzie kupilem komputer. Na fakturze nigdzie takiego numeru niestety nie widze.