Strona 1 z 1

Inspiron 17R N7110

: 23 wrz 2014, 16:40
autor: jastpa
Laptop nie uruchamia się z partycji recovery, fachowcy stwierdzili że jest uszkodzona, czy można w Dellu zamówić płytkę z kpią tej partycji.
Pozdrawiam.:jastpa:.

Re: Inspiron 17R N7110

: 23 wrz 2014, 18:55
autor: Karoolcia
Wydaje mi się że tak, tylko musisz zadzwonić do producenta z prośbą o wysłanie płyty z recovery. Nie wiem czy będziesz musiał zapłacić za nią, dowiesz się wszystkiego od nich :)

Re: Inspiron 17R N7110

: 24 wrz 2014, 17:15
autor: MarekatDell
Nie ma takiej możliwości. Od 2010 roku nie dostarczamy takich nośników (ochrona środowiska) klient może sam zdecydować, czy chce wypalić sobie takie płytki za pomocą aplikacji Dell Backup and Recovery (aplikacja przypomina o tym trzykrotnie od momentu pierwszego uruchomienia komputera). Jeśli Twoja partycja recovery nie działa, a nie zamawiałeś nośnika z systemem operacyjnym przy zakupie sprzętu, to taki nośnik możesz otrzymać pocztą, gdy Twój sprzęt nadal jest na gwarancji. W przypadku sprzętu poza gwarancją istnieje możliwość zakupu takiego nośnika. Dzięki takiej płytce zainstalujesz sobie czysty system operacyjny, następnie instalując Dell Backup and Recovery program stworzy Ci dodatkową partycję recovery na dysku.

Re: Inspiron 17R N7110

: 24 wrz 2014, 20:34
autor: jastpa
Dziękuje bardzo, ruszył właśnie z kopi zrobionej przy pierwszym uruchomieniu, trzeba było jednak znaleźć tą kopię, ale informację przydadzą się na przyszłość. Pozdrawiam.

Re: Inspiron 17R N7110

: 24 wrz 2014, 22:14
autor: Karoolcia
MarekatDell - Przepraszam za błąd :)

Re: Inspiron 17R N7110

: 26 wrz 2014, 15:01
autor: MarekatDell
@jastpa - Cieszę się, że mogłem pomóc.
@Karoolcia - Niepotrzebnie, aktywność i dobre rady od użytkowników forum są jak najbardziej wskazane ;)