Strona 1 z 1

Dell Latitude E6530 - gubi sieć WiFi, kod 10 na karcie sieciowej

: 10 lut 2019, 21:46
autor: ReVsky
Witam,

Mam problem z moim laptopem, Dell Latitide E6530. Problemem jest gubienie sieci Wifi po uruchomieniu laptopa trzeba zresetować karte Wifi (broadcom 802.11n) gdzie czasem przy resecie zacina się i resetuje się samoczynnie. Drugim problemem jest kod 10 na karcie sieciowej intel 82579lm. Karta nie wstaje po wgraniu żadnych sterowników czy to z win 7 czy win 10, dodatkowo przestał działać port ethernetowy... dramat...
2x przywracanie systemu
2x format i na czysto Win 10 wgrany
powrot do Win 7 gdzie nie działa już kompletnie nic

Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów jak wybrnąć z tego gó....a.

Pozdrawiam

Re: Dell Latitude E6530 - gubi sieć WiFi, kod 10 na karcie sieciowej

: 11 lut 2019, 14:02
autor: piotr_solek
Sam sobie pracy dorzucasz. W zależności skąd masz laptopa, przywróć ustawienia fabryczne (BIOS), zainstaluj legalny system oraz zestaw podstawowych sterowników ze strony Dell (po numerze z service tagu). Zainstaluj krytyczne poprawki (jeśli dotyczy). Zrób test diagnostyczny z sprawdź czy nie ma jakiś wad technicznych. Reszta sterowników wg. uznania. W zależności jaka masz kartę i system czasami nawet nie trzeba instalować sterowników. Dell zapewnia zestaw działających sterowników. System Microsoftu sam sobie zainstaluje (np Win10) sterowniki czy tego potrzeba czy nie. Odnośnie błędów jest to, do znalezienia w wyszukiwarce.

Re: Dell Latitude E6530 - gubi sieć WiFi, kod 10 na karcie sieciowej

: 13 lut 2019, 22:07
autor: ReVsky
Zaaktualizowałem BIOS do najnowszej wersji, posiadam oryginalny klucz do Win 7 i Win 10, użyłem service tag i z strony Della pobrałem najnowsze sterowniki do tego laptopa i nadal nie działa port ethernetowy, nie potrafię zainstalować sterowników do karty sieciowej (nadal kod 10) a wifi działa jak chce (czyli cześciej nie działa i gubi sieć niż działa)

Re: Dell Latitude E6530 - gubi sieć WiFi, kod 10 na karcie sieciowej

: 15 lut 2019, 14:22
autor: piotr_solek
Nie odhaczyłeś wszystkich czynności , więc kolejne (instrukcje) mijają się z celem. Każda jedna instrukcja wyklucza potencjalne błędy..i jeśli oddasz laptopa do serwisu , to zrobią podobną diagnozę.

Kod 10 związany jest ze sterownikami, więc w zależności, którą wersję używasz być może trzeba zainstalować wcześniejszą. Instalacja sterowników (kolejność) może też mieć znaczenia.

Tutaj link do poczytania: https://www.dell.com/community/Networki ... -p/4556215

Ja sam nigdy nie miałem z tym laptopem problemów. Rozłączanie wifi (np kwestia zasięgu) może być związane i innymi urządzeniami ( np router). Wifi może mieć ustawione rozłączanie celem zaoszczędzenia energii. W sieci jest to już opisane.