Strona 1 z 1

DELL Latitude E4300 czytnik linii papilarnych??

: 05 maja 2010, 22:54
autor: arturro1982
Witam
Mam pytanko czy do dell E4300 jest mozliwosc dolozenia czytnika linii papilarnych oraz podswietlanej klawiaturki i czy ktos moze sie orientuje jak wyglada sprawa przedluzenia 36 miesiecznej gwarancji modelu zakupionego w UK np do 48 badz 60 miesiecy
z gory dzieki a wszelka odp
pozdrawiam

Re: DELL Latitude E4300 czytnik linii papilarnych??

: 05 maja 2010, 22:58
autor: DELLMania
Jest taka możliwość ale podczas składania zamówienia. Nie wiem czy podświetlaną klawiaturę można dołączać do istniejącej konfiguracji. Ciekawe pytanie - postaram się dowiedzieć. Jeśli chodzi o sprzęt z UK to przedłużenie gwarancji tylko u nich, bezpośrednio w kraju pochodzenia sprzętu - tak samo gwarancja jest udzielana tylko w miejscu pochodzenia sprzętu.

Re: DELL Latitude E4300 czytnik linii papilarnych??

: 06 maja 2010, 17:36
autor: DELLMania
Do Dell Latitude E4300 jak i do większości modeli da się dołożyć klawiaturę podświetlaną. Wystarczy takową zakupić i wymienić. Czytnik tylko i wyłącznie jako zewnętrzny moduł.

Edit: Nawet na allegro jest:

http://www.allegro.pl/item1018558278_or ... tlana.html

Re: DELL Latitude E4300 czytnik linii papilarnych??

: 06 maja 2010, 18:31
autor: arturro1982
Co do klawiatury to owszem mozna kupic i dolozyc jednak tylko wtedy kiedy plyta glowna jest do tej opcji przygotowana, takze jesli laptop nie ma dodtakowego wejscia na zlacze podswietlenia to nawet taka podswietlana klawiatura nic nie zmieni, ku mojemu szczesciu moj model, ktory zakupilem akurat ma plyte glowna do tej opcji przygotowana. Co do gwarancji laptop jest z UK, ale juz dzwonilem do dell PL i taka gwarancja jest tez respektowana z tym, ze trzeba oprocz service taga podac informacje na kogo laptop jest zarejestrowany jesli jest z drugiej reki.

Re: DELL Latitude E4300 czytnik linii papilarnych??

: 06 maja 2010, 18:40
autor: DELLMania
No to widzę że zmieniło się podejście Dell do laptopów kupowanych poza granicami RP. Wcześniej trzeba było przenosić gwarancję do Polski, a dopiero po przeniesieniu korzystać. Dobrze że Dell tak do tego podszedł. Wielu użytkowników narzekało na takie podejście, ale jak widać słuchają głosu "ludu" :lol: