Strona 1 z 1

Inspiron 5548 - Test powierzchni karty video WVC07-L2W

: 29 maja 2016, 10:19
autor: fengari
Cześć, niedawno miałam problem z moim Dellem zakupionym w okresie świąt Bożonarodzeniowych. Mianowicie dysk komputera ciągle pracował na najwyższych obrotach. Często zdarzało się też, że komputer głośno hałasował, ścinał się i ekran gasł, po chwili ukazując mała chmurkę z prawej strony informującą o tym iż sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność. Działo się tak gdy próbowałam włączyć dłuższy film na yoytube bądź z nośnika. Dodatkowo filmy często się przycinały choć były już całkowicie zbuforowane. Pisałam o tym kiedyś na forum i niestety pomimo przywrócenia komputera do ustawień fabrycznych, zainstalowaniu nowych sterowników problem nadal się pojawiał.

Ostatnio mój Dell przeprowadził automatyczne Testy systemowe. I okazało się, że jest problem z kartą video. Odinstalowałam sterownik i zainstalowałam go ponownie myśląc, że to coś zmieni. Wczoraj w nocy znowu przeprowadziłam ten test i wynik okazał się podobny. O czym może świadczyć ten błąd? Powinnam oddać laptopa na gwarancje, czy da się to jakoś naprawić?

Re: Inspiron 5548 - Test powierzchni karty video WVC07-L2W

: 30 maja 2016, 18:36
autor: piotr_solek
Aktualizacja BIOS do wersji A06. Którą wersją programu dokonywany jest test? Dell SupportAssist Client 1.2 A02 jest aktualną wersją. Przynajmniej tyle można zrobić przed oddaniem sprzętu do serwisu.

Re: Inspiron 5548 - Test powierzchni karty video WVC07-L2W

: 30 maja 2016, 21:34
autor: MarekatDell
Witaj!
W przypadku, że sterownik karty graficznej i aktualizacja BIOS nie rozwiąże problemu, wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag komputera.
Sprawdzę stan gwarancji i podejmiemy następne kroki diagnostyczne/naprawcze.

Re: Inspiron 5548 - Test powierzchni karty video WVC07-L2W

: 09 cze 2016, 10:07
autor: fengari
BIOS zaktualizowany, lecz problem występuję nadal. Oddam laptopa do serwisu jak tylko wrócę z urlopu :)