Strona 1 z 1

inspiron 3147 obrót ekranu

: 22 lip 2015, 09:25
autor: progal
Witam, od jakiegoś czasu ekran będąc w pozycji tebletu nie obraca się (jakby był zablokowany obrót). Czy może ktoś mi pomóc? Nie mogę znaleźć w ustawieniach opcji blokady. Pozdrawiam.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 23 lip 2015, 22:44
autor: MarekatDell
Witaj!

Kiedy zauważyłeś ten problem? Czy były wykonywane jakieś zmiany na tablecie?

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 19 sie 2015, 07:17
autor: progal
Dzięki za zainteresowanie. Nie robiłem żadnych zmian w ustawieniach. Może zmieniło się coś podczas aktualizacji?

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 19 sie 2015, 15:35
autor: MarekatDell
Spróbuj zainstalować nową wersję Dell Quickset: http://bit.ly/1TT8uaL
Daj znać, czy problem nadal występuje po instalacji.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 21 sie 2015, 08:28
autor: progal
Zainstalowałem ale niestety to nie pomogło. Masz jeszcze jakiś pomysł? Może to nie jest takie istotne ale irytuje mnie coś co nie działa jak powinno. Pozdrawiam.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 24 sie 2015, 12:31
autor: MarekatDell
Otwórz edytor rejestru, zmień wartość klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AutoRotation\Enable z 0 na 1. To powinno rozwiązać problem z rotacją ekranu.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 25 sie 2015, 07:42
autor: progal
wartość klucza w enable jest ustawiona na 1. natomiast w LastOrientation i SensorPresent wartości są zerowe. Zmienić to?

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 25 sie 2015, 12:33
autor: MarekatDell
Zmień jedynie wartość SensorPresent. Po tej operacji zrestartuj urządzenie.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 26 sie 2015, 07:49
autor: progal
Zrestartuj tzn. włączyć i wyłączyć urządzenie? jeśli tak to nadal nic z tego.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 28 sie 2015, 15:30
autor: Karoolcia
A nadal wartość zmieniona jest na 1? Bo czasami nie chce "zaskoczyć" i nie zapisuje zmian.

Re: inspiron 3147 obrót ekranu

: 04 wrz 2015, 19:46
autor: progal
wartość jest zmieniona na 1 i nic. trudno, chyba będę musiał udać się do jakiegoś serwisu. dzięki za próbę pomocy.