Strona 1 z 1

Gwarancja na laptop???

: 28 mar 2015, 17:22
autor: Krzysiek
Witam.
Przepraszam jeśli moje pytanie jest w złym dziale jestem nowy i nie wiem gdzie pisać w dziale gwarancja nic nie znalazłem. Dokonałem zakupu pierwszego laptopa w życiu jest to Dell Inspirion 3542. I moje pytanie dotyczy gwarancji. W pudełku nie było nic poza ładowarka i laptopem oraz jakąś karteczką. Powiedzcie mi drodzy forumowicze jak wygląda sprawa gwarancji? Na oficjalnej stronie Dell-a nie mogę się połapać a nie chciałbym przegapić czasu na "założenie" gwarancji.
Proszę o pomoc Krzysiek

Re: Gwarancja na laptop???

: 29 mar 2015, 14:13
autor: Karoolcia
Chcesz się dowiedzieć czy masz gwarancję i czy jest "założona"? Programem Support Assist/My Dell sprawdzisz, czy gwarancja Cię obejmuje i ile do końca Ci zostało. A jeśli Ci wystąpi problem z laptopem to po prostu dzwonisz do Pomocy Technicznej Della, podajesz im Numer Service Tag albo Express Service Code (znajdują się pod laptopem albo w/w programie).
Mam nadzieję że pomogłam ;)

Re: Gwarancja na laptop???

: 30 mar 2015, 08:49
autor: MarekatDell
Witaj, Krzysiek!

Jeśli swojego laptopa zakupiłeś poprzez oficjalną dystrybucję, to nie masz się czego obawiać. Typ i okres gwarancji zostaje automatycznie przypisany do urządzenia już podczas procesu jego produkcji. W przypadku, gdy zakupiłeś urządzenie na naszej stronie, informację o statusie gwarancji sprawdzisz, wpisując numer service tag produktu tutaj: http://dell.to/11ayS6J. Kupując sprzęt u partnera w sklepie, gwarancja biegnie od daty, widniejącej na dowodzie zakupu.

Pozdrawiam,

Re: Gwarancja na laptop???

: 30 mar 2015, 18:22
autor: Krzysiek
Dziękuje bardzo za odpowiedź. Niepokoiło mnie to że nie mam papierowej gwarancji i że przekroczę czas od zakupu który wymyślił producent. Laptop zakupiłem w sieci RTV AGD trafiła się okazja cenowa przy otwarciu nowego sklepu w Wieluniu.
Sprawdziłem na stronie jak podaliście i wyszło "Data wysyłki 2014-12-02" "Kraj Polska"
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

Re: Gwarancja na laptop???

: 01 kwie 2015, 15:48
autor: MarekatDell
Proszę bardzo :)
Dzięki i również, Pozdrawiam!

Re: Gwarancja na laptop???

: 07 kwie 2015, 14:23
autor: Krzysiek
Ma jeszcze jedno pytanie. Laptop zakupiłem jako prezent dla córki i dopiero w niedzielę 5 kwietnia został uruchomiony pierwszy raz. Gdy przeglądałem zawartość w plikach gwarancji to znalazłem zapis że jest ważna do 02.03.2017 roku trochę dziwne bo 24 miesiące dla mnie to od daty zakupu jest 21.03.2017 bo zakupiłem go 21.03.2015. Czy da się to wyprostować dzwoniąc albo pisząc do Della to co prawda tylko 19 dni albo aż 19 dni.

Re: Gwarancja na laptop???

: 08 kwie 2015, 12:36
autor: MarekatDell
Krzysiek pisze:Ma jeszcze jedno pytanie. Laptop zakupiłem jako prezent dla córki i dopiero w niedzielę 5 kwietnia został uruchomiony pierwszy raz. Gdy przeglądałem zawartość w plikach gwarancji to znalazłem zapis że jest ważna do 02.03.2017 roku trochę dziwne bo 24 miesiące dla mnie to od daty zakupu jest 21.03.2017 bo zakupiłem go 21.03.2015. Czy da się to wyprostować dzwoniąc albo pisząc do Della to co prawda tylko 19 dni albo aż 19 dni.



Witaj ponownie.

Gwarancja dla klienta jest liczona od dnia zakupu komputera, więc w przypadku zgłaszania usterki jest dla Ciebie ważny dokument zakupu. W przypadku zgłaszania naprawy gwarancyjnej, wystarczy wysłać skan lub zdjęcie dokumentu i gwarancja zostanie uznana. :idea:

Pozdrawiam

Re: Gwarancja na laptop???

: 08 kwie 2015, 16:43
autor: Krzysiek
Oj to się uspokoiłem dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Re: Gwarancja na laptop???

: 13 lut 2017, 13:54
autor: Dario
Witam
Podepnę się pod temat. Otóż zakupiłem laptopa trzy dni temu. Założyłem konto na stronie Della. Po service tag okazało się że gwarancja biegnie już od kwietnia 2016 r. i trwa do kwietnia 2018 r. Jak to zatem jest. Przecież laptop zakupiono w sklepie i gwarancja powinna trwać od dnia zakupu do lutego 2019 r. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie i wytłumaczenie sytuacji.
Pozdrawiam

Re: Gwarancja na laptop???

: 24 lut 2017, 08:31
autor: Reisik
Mam to samo. Kupiłem laptop 27 stycznia a gwarancja biegnie od 24 grudnia 2016 roku.