Warunki naprawy gwarancyjnej

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
bu
burzmen
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2016, 22:46

Warunki naprawy gwarancyjnej

Postautor: burzmen » 16 wrz 2016, 22:58

Jak i gdzie jest wykonywana naprawa gwarancyjna? Serwisant przyjeżdża pod wskazany adres i naprawia na miejscu czy są możliwe inne sposoby, np. dostarczenie laptopa przez kuriera?
Zamierzam kupić laptopa i jakość serwisu jest dla mnie istotna, jednak domowa naprawa byłaby problematyczna.


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Warunki naprawy gwarancyjnej

Postautor: AMSO » 18 wrz 2016, 09:48

Dell ma wiele typów gwarancji i nie wiemy niestety jaką Ty masz, gdyż nawet nie znamy modelu laptopa czy tam komputera. Rodzaje gwarancji są tutaj: http://www.dellpromocje.pl/?pl_gwarancja,26 są takie, ze przybywa serwisant i naprawia, ale są i takie gdzie odbiera kurier i przez 5 dni sprzętu nie masz.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)
bu
burzmen
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2016, 22:46

Re: Warunki naprawy gwarancyjnej

Postautor: burzmen » 18 wrz 2016, 16:40

Na razie nie mam laptopa Della, ale zamierzam kupić Inspirona 5559 lub Latitude 3550. Naczytałem się trochę o awaryjności obecnie produkowanych laptopów i chciałbym się zorientować, jak wygląda serwis.
Naprawa w domu nie za bardzo mi odpowiada, ponieważ często w dni robocze w standardowych godzinach pracy nie ma mnie w domu lub jestem bardzo zajęty. Dlatego chciałbym się dowiedzieć, czy można wybrać inną formę - np. z kurierem lub dostarczyć laptopa do sklepu.


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Warunki naprawy gwarancyjnej

Postautor: AMSO » 19 wrz 2016, 06:56

Nadal nie wiadomo jakis pakiet wybierzesz (bo pakiet gwarancyjny można wybrać sobie/dokupić) tak czy siak z serwistnami można się dogadać. Można wysłać , może on nawet do pracy podjechać wystarczy dać mu laptopa zrobi swoje i potem odda możliwości jest masa, ale tak jak wspomniałem przed zakupem pogadaj ze sprzedawcą o gwarancji jej rodzaju i pakiecie, a na pewno pomoże bo w dellu to wszystko jest elastyczne zwłaszcza w seriach biznesowych jak Latitude to jedna z wyższych serii do biznesu, w której zależy im na kliencie - bardzo.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)
bu
burzmen
Posty: 6
Rejestracja: 16 wrz 2016, 22:46

Re: Warunki naprawy gwarancyjnej

Postautor: burzmen » 19 wrz 2016, 08:11

O, nie wiedziałem, że to się wybiera przy zakupie. Jeśli kupię przez internet, to też będę mógł wybrać rodzaj gwarancji?
Spróbowałem złożyć zamówienie - nie było opcji wyboru serwisu. Można tylko wpisać uwagi do zamówienia.


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]