Problem - Laptop sam się wyłącza.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
in
infinite
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2016, 00:27

Problem - Laptop sam się wyłącza.

Postautor: infinite » 18 lip 2016, 00:40

Witam.
Piszę ten post ponieważ mam problem z laptopem a dokładnie z DELL Inspiron 15 5559 [1578] - srebrny - 240GB SSD | 12GB. Laptop działa znakomicie , jest on niemalże nieużywany ( mam go 2 dni) i ogólnie nie mam zastrzeżeń. Problem pojawia się jednak w momencie w którym próbuje zagrać w grę League Of Legend. Początkowo rozgrywka wygląda zupełnie normalnie jednak po około 10-15 minutach laptop sam się wyłącza. Można go natychmiast uruchomić ponownie , nie wyskakują żadne komunikaty ani nic takiego. Dodatkowo praca wentylatora staje się bardzo głośna w związku z czym domyślam się że problemem może być przegrzewanie się sprzętu ( proszę o wyrozumiałość , w tematyce sprzętu jestem całkowicie zielony). W związku z tym mam pytanie. Czy tak po prostu musi być czy coś jednak jest nie tak ze sprzętem czy może ma to związek z jakimiś ustawieniami. Dodam że gra o której mówię jest mało wymagająca. Proszę o pomoc i z góry za nią dziękuje.


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Problem - Laptop sam się wyłącza.

Postautor: AMSO » 18 lip 2016, 07:07

Wygląda jakby się przegrzewał i dlatego pada.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)
in
infinite
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2016, 00:27

Re: Problem - Laptop sam się wyłącza.

Postautor: infinite » 18 lip 2016, 12:05

Ale jest to naturalne u tego modelu czy z moim akurat jest coś nie tak? bo nie chce mi się wierzyć że po 15 minutach gry laptop ju ż nie wyrabia


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Problem - Laptop sam się wyłącza.

Postautor: AMSO » 18 lip 2016, 21:17