PODŚWIETLANA KLAWIATURA W Dell XPS L502x! PILNE

Problemy związane z: Laptop Dell XPS
lu
lukin158803
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2012, 15:29

PODŚWIETLANA KLAWIATURA W Dell XPS L502x! PILNE

Postautor: lukin158803 » 23 sty 2012, 18:24

Witam Serdecznie Wszystkich.
Kupiłem Dell'a XPS L502x bez podświetlanej klawiatury. Mam możliwość kupna klawiatury z podświetleniem do tego modelu.
Moje pytania brzmią:

-Czy dałoby radę podłączyć taką klawiaturę z podświetleniem do laptopa, który nie miał takowej klawiatury? (w oprogramowaniu komputera mam możliwość ustawiania intensywności podświetlenia klawiatury)

-Trzeba byłoby coś przerabiać, lutować itp., czy wystarczyło by wymienić klawiaturę ze starej na nową i by działała? bo koszt klawiatury to 100zł i zamianę bym miał za darmo. Tak więc chciałbym się dowiedzieć czy nie będzie dodatkowych opłat?

Bardzo Proszę forumowiczów o pomoc, ponieważ nie znam się, a wiem, że są tu fachowcy.
Pozdrawiam Serdecznie.

Łukasz


iv
ivodest
Posty: 7
Rejestracja: 16 gru 2011, 12:04

Re: PODŚWIETLANA KLAWIATURA W Dell XPS L502x! PILNE

Postautor: ivodest » 26 sty 2012, 17:34

Witam. Ponieważ mam identyczny problem, również zastanawiam się nad takowym rozwiązaniem, dlatego też dołączam się do prośby o jakieś informacje.

BTW: gdzie mogę kupić takową klawiaturę?


lu
lukin158803
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2012, 15:29

Re: PODŚWIETLANA KLAWIATURA W Dell XPS L502x! PILNE

Postautor: lukin158803 » 27 sty 2012, 22:44

Na allegro bez problemu znajdziesz:) w poniedziałek najprawdopodobniej pójdę wymienić klawiaturę.
Dzwoniłem do serwisu dell'a i na płytach głównych naszych dell'ów znajduje się wejście na podświetlenie, więc pozostaje tylko wymienić:)
Pozdrawiam


Ok. Jestem po wymianie klawiatury;) Obeszło się bez żadnego problemu:) Klawiaturka bardzo dobrze się spisuje wieczorami:) Polecam wymianę:)
Mam nadzieję, że komuś to pomoże:)


Ba
Baksio
Posty: 1
Rejestracja: 11 mar 2012, 17:11

Re: PODŚWIETLANA KLAWIATURA W Dell XPS L502x! PILNE