Dell Inspiron 17R 5721 - klopoty z myszka na USB

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
jo
johny_doe
Posty: 1
Rejestracja: 05 gru 2013, 16:17

Dell Inspiron 17R 5721 - klopoty z myszka na USB

Postautor: johny_doe » 05 gru 2013, 16:47

Witam , mam klopot z myszka w powyzszym laptopie.
System Windows 8.1, myszka na USB - firma BLUPOP, made in China. Przed upgradem z Win 8.0 do Win 8.1 myszka działała poprawnie.
Obecnie na zadnym porcie praktycznie nie działa, lub dziala godzine i to po kombinacjach :)
Pendrive, dyski na USB, huby i inne urzadzenia dzialaja bez problemu.
Probowalem wszelkich rozwiazan ze strony Microsoftu - nastepnie najnowsze sterowniki ze strony Dell'a. Poza sterownikami USB. Sa NEC_USB 3.0 ale nie sa kompatybilne z moim laptopem.
Po podlaczenia myszki pojawia sie komunikat "USB device not recognized". W Device Manager dla USB w Properties w zakladce Power Management odznaczone mam "allow the computer to turn off..."
Ma ktos jakis pomysł jak zmusic myszke do pracy z laptopem? Poza zakupem nowej :D


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspiron 17R 5721 - klopoty z myszka na USB

Postautor: MarekatDell » 11 gru 2013, 15:28

Witaj johny_doe, zanim dokonasz zakupu nowej myszki sprawdź na stronie producenta czy jest ona kompatybilna z nowym systemem, możesz także sprawdzić inną myszkę jak również uruchomić system w trybie awaryjnym i sprawdzić czy tam zadziała.

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]