Fatalna obsługa przy Next Business Day!

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Da
Daban
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2013, 14:26

Fatalna obsługa przy Next Business Day!

Postautor: Daban » 11 mar 2013, 14:49

Wybrałem DELLa właśnie przez możliwość wykupu Next Business Day, bo jest to bardzo dobry pomysł. Szybko i sprawnie rozwiązują problem, nie trzeba załatwiać oficjalnie środków na naprawę, lub czekać na naprawę gwarancyjną.

Pięknie jest dopóki sprzęt działa, u mnie problemy się pojawiły gdy zrezygnowałem z podstawki i osobnej klawiatury na rzecz korzystania z klawiatury wbudowanej. Podczas pisania kursor skacze w różne miejsca co skutecznie uniemożliwia napisanie tekstu powyżej dwóch-trzech zdań. Trzeba rzecz zgłosić i tutaj zaczynają się problemy:

ZONK 1 - na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut i odbiera .... Czech. Niby mówi po polsku, tylko ze wszystko trzeba powtarzać po 3 razy, bo nie bardzo rozumie wyjaśnienia, a i jego trudno zrozumieć. Podobno przenieśli support za granicę...

ZONK 2 - podejście do naprawy trwa ponad 2 tygodnie, bo nie dość że ja mam wykonywać testy, to podesłane linki do sterowników dają komunikaty "nie znalezione urządzenia w komputerze. Ostatecznie pada propozycja wymienimy TouchPada.

ZONK 3 - po wymianie problem nie ustąpił, zgłaszam fakt i dowiaduję się że sprawa zakończona, jeśli jest problem to mam zgłosić nową usterkę na infolinii! Kurcze, nie naprawili, a sprawa zamknięta. A ja znowu muszę wisieć na linii


Ostatecznie od zgłoszenia mija prawie miesiąc (zgłosiłem 18.lutego a dzisiaj 11 marca) a komputer nadal niesprawny. Podczas pisania tego posta kursor "przeskoczył" tylko 7 razy!!! Płaci się za NEXT BUSINESS DAY, a nie NEXT BUSINESS MONTH!!!!

Zdecydowanie odradzam, kolega miał podobne problemy gdy nawalił mu dysk, też wymiana trwała około miesiąca. (8 przeskok). Jeśli DELL by zaprzeczał to mój service tag: B4TQZP1


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: Fatalna obsługa przy Next Business Day!

Postautor: niebieskikaloryfer » 24 mar 2013, 01:45

1. Mam rozwiązanie. Możesz sam się zatrudnić na infolinii i co lepsze ! Sam do siebie dzwonić ! :) Jak masz problemy z wysławianiem się to zawsze możesz napisać e-mail.

2. Naprawa czego ? Twojego lenistwa czy głupoty ? Testy mają wykazać co jest niesprawne - sprzęt czy łeb użytkownika. W przypadku tego pierwszego podejmowana jest interwencja.

3. Sprawa zakończona bo został wymieniony jeden możliwy element który mógł powodować taką usterkę. Jeżeli nie rozwiązało to problemu to gdzie on leży ? Punkt drugi - druga część - we łbie użytkownika :)

A rozwiązanie tego problemu jest tak banalne, że... aż ci nie podpowiem :)

Chociaż... no dobra ale po pierwsze primo musisz sobie uświadomić że jesteś idiotą lub kretynem. Powtórz kilka razy dziennie jak mantrę "jestem debilem, jestem debilem" kiedy wejdzie ci to w krew popatrz na swoją konfigurację systemu. Zatrzymaj się i pomyśl. Przeanalizuj każdą pozycję którą ja widzę kiedy wpisałem twój ST na stronie della. Jeżeli jeszcze nie widzisz to kolejny raz mantra przez 2-3 dni. Następnie bardzo szczegółowo przeanalizuj swój ZONK 2 i powiąż go z konfiguracją systemu. Jeśli dalej nie widzisz - to znów mantra do 7 dni (tym razem dodaj nowy tekst "jestem skretyniałym idiotą"). Mam nadzieje że pomogłem :)


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]